Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mate tam chybu, spravne se pise Wasser. Ovsem Antiwasser bude neco hodne fyzikalne vedeckeho

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá! Překlep, jsem si nevšimla... Napraveno.

0 0
možnosti
Foto

Vlnu lze vyrobit, když ostříháte nějaké chlupaté zvíře. Např. ovci nebo lamu. Vyberte si. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pokud bychom sečetli všechny ztráty na psychickém a fyzickém zdraví kvůli všem nařízením za poslední dva roky, kvůli neustále podporovanému strachu z nemoci + kvůli zjištěným i nezjištěný nežádoucím účinkům vakcín, budou tyto patrně daleko vyšší než ztráty kvůli covidu.

V rozjetém vlaku budou politici pokračovat, protože druhá cesta je přiznat chybu. A za chyby nese někdo zodpovědnost.

Dávám karmu.

1 0
možnosti
Foto

Ano, ta psychická újma kvůli těm stresům je na Vás dobře vidět. ;-D

1 0
možnosti
Foto

"Venku, v zimě fakt nikoho nenakazíme."

Musíte mít opravdu vysoce kvalitní a rozsáhlé vědomosti, když jste si jistá, že toto vaše tvrzení je pravda. Nebo, to je druhá varianta, by nad vámi vámi zmiňovaný Buddha hořce zaplakal. Já jsem si jistý, že platí druhá varianta.

Pokud hledáte možnost nákazy, jedna vám již byla nabídnuta. Já nabízím další: mám známého na plicní ventilaci, možná byste to měla jistější. Připojuji se tímto k přání veselých vánoc.

1 0
možnosti
Foto

Lidi byli nemocní vždycky, ale neterorizovali se kvůli tomu jiní lidé. Zajímavé je, že nikdo nenadává lékařům, že neposkytují správnou přednemocniční péči, že si člověk nemůže s nemocí v počátku normálně zajít k doktorovi a dostat odpovídající léčbu jako tomu bývalo za časů před..., že léčí online, jak je dnes špatným zvykem a nechávají lidi doma až do okamžiku, kdy se začnou dusit... Tehdy už je pro většinu lidí pozdě. Je mi vašeho přítele líto, ale ani já, ani naše děti za jeho nemoc nemůžeme. Nechápete, že když se někdo snaží nakazit "nejhorší chorobou všech dob", je už naprosto zoufalý? Fakt si myslíte, že to dělají z radosti?

1 0
možnosti
Foto

Začínám si myslet, že ti dva nebyli vyhnáni za zakázaný ovoce, nýbrž proto, že nebyli očkovaní...

0 0
možnosti
Foto

Možná se jednalo o nepovedený vzorek.

0 0
možnosti
Foto

Co je to antivaserka? To je někdo, kdo odmítá jít na velkou stranu...?

3 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění, byl to překlep. Vůbec jsem si nevšimla. Napraveno...

0 0
možnosti

P37a80v50e48l 83R57y21š24k72a

19. 11. 2021 10:47

Zajděte si do nemocnice,třeba vám to nakažení covidem umožní a možná přihodí i jiné infekční choroby. Může se ale stát že vánoce vaše rodina moc pěkné mít nebude.

2 0
možnosti
Foto

Znovu opakuji. Lidé, kteří se snaží nakazit jsou už naprosto zoufalí. Zkuste se vžít do jejich situace, zavnímat co byste dělal na jejich místě. Jsou to normální lidé jako vy, žádní blbci... I když se nám to snaží někteří namluvit a vyvolávat tak nenávist.

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Rozhodla jsem se 1. března začít psát deník z lockdownu. Po vzoru čínské spisovatelky Fang Fang, která podávala report z desetimilionového Wu-chanu, který byl začátkem velkého průšvihu víc jak před rokem.

My, Češi, byli na jaře „best in covid“, od podzimu jsme tím velkým průšvihem pro změnu my. Konečně nejsme malí a bezvýznamní! Nemůžu podat objektivní, sociologickou sondu, protože jsme s rodinou prakticky už rok zavření doma. V chaloupce na jihu Čech, kam jsme se před 15 lety přestěhovali z Prahy.

Můžu jen napsat, jak tuto bezesporu významnou dějinnou etapu prožívám já.

Úžasnými ilustracemi můj deník provází naše 13 letá dcera Zůza.

Seznam rubrik